به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بخش قلعه نو:روز چهارشنبه هفتم آبانماه ۱۴۰۴ افتتاح خط جدید اتوبوسرانی روستای ده خیربه متروشهرری به منظور تسهیل رفتوآمد و خدمت رسانی به اهالی روستای باحضور حاج آقا حسنی امام جمعه بخش قلعه نو،بشارت معاون هماهنگی وعمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری،نماینده بخشداری،دهیارو رئیس و اعضای شورای اسلامی روستای ده خیر وسایرمسئولان شهرستانی و بخش قلعه نو برگزارشد. این خدمات با ارائه ۱۰ اتوبوس اسکانیا فعالیت مینماید و سرویسدهی از ساعت ۵:۳۰ صبح از روستای دهخیر آغاز می شود و آخرین سرویس نیز از ایستگاه مترو شهرری ساعت ۲۱:۳۰ انجام می گردد. هدف اصلی در این اقدام، خدمات دهی مناسب به اهالی روستا،کاهش هزینههای حملونقل به مترو و نقاط مختلف شهر تهران انجام شده است.
مطالب مرتبط







