افتتاح خط جدید اتوبوسرانی روستای ده‌خیر به مترو شهرری

  1. خانه
  2. اخبار
  3. افتتاح خط جدید اتوبوسرانی روستای ده‌خیر به مترو شهرری

  به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بخش قلعه نو:روز چهارشنبه هفتم آبانماه ۱۴۰۴ افتتاح خط جدید اتوبوسرانی روستای ده خیربه متروشهرری به‌ منظور تسهیل رفت‌وآمد و خدمت رسانی به اهالی روستای باحضور حاج آقا حسنی امام جمعه بخش قلعه نو،بشارت معاون هماهنگی وعمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری،نماینده بخشداری،دهیارو رئیس و اعضای شورای اسلامی روستای ده خیر وسایرمسئولان شهرستانی و بخش قلعه نو برگزارشد. این خدمات با ارائه ۱۰ اتوبوس اسکانیا فعالیت می‌نماید و سرویس‌دهی از ساعت ۵:۳۰ صبح از روستای ده‌خیر آغاز می شود و آخرین سرویس نیز از ایستگاه مترو شهرری ساعت ۲۱:۳۰ انجام می گردد. هدف اصلی در این اقدام، خدمات دهی مناسب به اهالی روستا،کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل به مترو و نقاط مختلف شهر تهران انجام شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار