یکم مهر ماه ۱۴۰۴ امام جمعه بخش قلعه نو به همراه بخشدار و رییس کلانتری ۲۱۱ و مسئولین روستای طالب آباد به مناسبت بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید در این مدرسه حضور یافتند.

امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵

یکم مهر ماه ۱۴۰۴ امام جمعه بخش قلعه نو به همراه بخشدار و رییس کلانتری ۲۱۱ و مسئولین روستای طالب آباد به مناسبت بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید در این مدرسه حضور یافتند.

مطالب مرتبط