همزمان با برگزاری انتخابات دوره دوم مجلس شورای اسلامی، حجت السلام والمسلمین سید مجتبی حسنی به همراه دیگر مسئولین بخش در پای صندوق رای حضور یافتند و رای خود را در صندوق الکترونیکی ثبت نمودند.
مطالب مرتبط
امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵

همزمان با برگزاری انتخابات دوره دوم مجلس شورای اسلامی، حجت السلام والمسلمین سید مجتبی حسنی به همراه دیگر مسئولین بخش در پای صندوق رای حضور یافتند و رای خود را در صندوق الکترونیکی ثبت نمودند.
مطالب مرتبط