به مناسبت روز ملی جمعیت و پیرو برنامههای «رویداد جوان سازی ایران» مراسمی با حضور و سخنرانی امام جمعه بخش سید مجتبی حسنی در محل مرکز جامع سلامت و بهداشت شهر قلعهنو برگزار گردید.
در این مراسم از تعدادی از مادران دارای چند فرزند با اهداء هدیه تقدیر بعمل آمد.









