با توجه به ضرورت جوانی جمعیت و لزوم فرزندآوری، جلسه قرارگاه جوانی جمعیت بخش قلعه نو در محل دفتر امام جمعه بخش قلعه نو برگزار گردید.
این نشست با حضور حجت الاسلام سید مجتبی حسنی امام جمعه بخش قلعه نو، حجت الاسلام فتاحی مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان تهران، مهندس قهارپور بخشدار، مهندس علیجانی شهردار و مسئولین مراکز بهداشت، آموزش و پرورش، سپاه و بسیج و روسای شوراهای اسلامی شهر و بخش برگزار گردید.
در این ویژه برنامه جناب آقای دکتر صالح قاسمی مولف، پژوهشگر و کنشگر حوزه جمعیت، بعنوان میهمان ویژه و کارشناس، با ارائه راهکارها و الگوهای علمی و عملی در این موضوع به سخنرانی پرداخته و با همفکری تبادل نظر بین حاضرین تصمیماتی در سطح بخش اتخاذ گردید.







