نشست هماهنگی ستاد عفاف و حجاب در محل تالار خدمت ساختمان فرمانداری برگزار شد.
در این نشست پیرامون برنامههای مناسب و سیاستگذاریهای لازم در خصوص عفاف و حجاب در سطح شهرستان، گفتگو و تبادل نظر صورت گرفته و مصوباتی به تصویب رسید.
امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵

مطالب مرتبط